5 december.

Blir ett kort inlägg idag.

Idag har jag myst med Jonatan hela dagen fram till kl 14 så han for iväg för att jobba :/!
sen har jag varit till byske en sväng och handlat lite så jag kan baka ikväll, ska göra lussebullar och imorgon ska jag göra anisgrisar :]!

nu kl 18,30 kommer jessika över och hänger med ut och rider en sväng, efter det ska jag göra klart i stallet för kvällen och sedan blir de bak resten av denna kväll! hoppas att Jonatan kommer hit och sover , kände inte för att sova själv inatt :/!


föresten! var på bio igår med Jonte harald och sussie, såg the paranoid tror jag den hette? ngt liknande iaf, en skräckfilm var de hur som hellst, och jag som är livrädd för sådant tyckte faktiskt att den inte var så farlig, slutet var värst! men de var enda gången jag blev riktigt skraj! :P

Imorgon ska jag som sagt baka , sen blir de ut med hästarna och mot afton sidan ska jag och Jonatan på kalas hos hans farfar, blir nog trevligt :)!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0