31 december, nyårsafton!

Dagen började bra, tog ut hästarna osv och sedan såg jag lite "barnen i bullerbyn" på tvn tills kl blev 13, då kom jessika över och hängde med ut på en tur med gossarna, jag på Bobby bus som vanligt och jessika på Bajen :)
Red gropen rundan idag, supermysigt! sen tog vi diket hem och hästarna fick jobba på ordentligt, snö ända upp till magen, och jag fick faktikst Bobby att galoppera idag :D haha! wihoo! jag skrek utöver mig och berömde honom i massor :)! fast de var så mkt snö så trava hade blivit jobbigare för honom, så de var nog ganska självklart i detta fall att ta galopp, är iaf supernöjd! även jessika fick testa galoppa lite, Bajen tog några steg tydligen :)men han har så mkt längre ben än Bobby så de tog inte lång stund innan dom kom just baki oss, så jag och Bobby förstörde nog en aning :P haha.

redan vid 14 tiden började sat ungarna i byn smälla raketer -.- sen smäller dom typ en per timma, bara så att de ska vara onödigt! Bobby blev väldigt upprörd, Bajen reagerade inte ens , just då iaf, men hästarna fick iaf komma in i stallet direkt efter ridturen, i förebyggande syfte :) kommer bli en hemsk natt för dom, huwa ligen.

Nu sitter jag och är allmänt deprimerad, jag verkligen hatar nyårs! sen är Jonte ett svin och jag är så jävla förbannad, framför allt jävligt besviken. jag önskar att halva denna dag inte existerade!

allt har vart så jävla krångligt, fyfan.

Blir iaf så att jag spenderar kvällen i storbränna med emelie, erre kommer oxå ev!:)
blir nog ta en sup, äta massa onyttigheter osv. Sen imorgon börjar första dagen på mitt nya liv!





GOTT NYTT JÄVLA ÅR ALLIHOPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0