28 december.

Idag då jag testade jeans inne på challes blev jag så jäkla deprimerad!
ingenting sitter som de gjorde innan, vist, jag har aldrig varti smal, men smalare har jag verkligen varit!
Jag har hela tiden sagt att det finns en gräns, och jag har kommit till den nu ! 2 jävla strl har jag gått upp, och 10 kg totalt! 5 kg sen förra vintern, och fråga mig fan inte hur!?!

Nu tycker ni säkert att jag är en idiot som skriver det här, men jag gör det för att jag ska kunna se det varje dag , och skämmas ! jag mår dåligt, inte dåligt dåligt så om ni förstår hur jag menar :P men dåligt över hur dålig man är på att äta vettigt, särskilt nu över jul och före jul har de blivit så otroligt mkt skit! en massa onödiga knäck och kakor osv.

Jag har som sagt aldrig varit smal, smal kommer jag aldrig att bli heller och smal vill jag inte vara !
men jag vill känna mig sund, jag vill må bra och orka mera både fysiskt och psykiskt!

Mitt nyårs löfte i år kommer vara att jag ska bli en "sundare människa", motionera mera och äta bättre för att må bra, man mår verkligen SKIT av skräpmat och massa godis, vist kan man unna sig en bit ibland, men nu senaste veckorna har de verkligen spårat ur totalt, och jag är slöare än någonsin! uusch.

10-12 kg ska bort till sommaren, en får ta en dag i sänder och försöka att inte ha för höga krav på mig själv, men ngt måste göras, och jag känner att jag måste börja nu! från och med måndag nästa vecka börjar jag, MIA ahlqvist ett nytt sundare liv! ;) , sug på den ni!


Kommentarer
Postat av: sussie

Vi gör det!!! :D

2009-12-29 @ 19:46:08
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0