20 december.

sådär ja, nu är såkallade "årets" fest bortgjord, den blev vell sådär, slutade med att jag blev ensamen och uppraggad av ngn liten pigme :P lyckades till slut smita undan, eftersom de var väldigt mkt käntfolk där så var de då inte specielt tråkigt att vara ensamen, pratade nog med allt och alla :P haha.

sen när kvällen led mot sitt slut var Jennie bussigast i världens och hämtade mig Jonte och erre som missat sin skjuts :P!


Idag mår jag faktikst riktigt bra, lite sliten bara men inte bakis iaf :P huvudsaken det.
Ska snart pallra mig ut och köra Bajen en sväng, ha tänkt ta rockarden idag och ta jessika med mig så hon får testa köra, är på tiden att jag lär henne det så hon kan börja köra oxå :D ! kommer bli kanon.
Hade tänkt ta nå julbilder idag på hästarna, men de ljusnar fan aldrig längre om dagarna! och min digitalkamera som jag har är sämst -.- ! hoppas på en ny i julklapp, eller ett bidrag så jag har råd med en systemkamera, har jag tur så kanske de blir nå rea nu efter jul, jag hoppas! tror att jag ska slå till isåfall :) ska höra med min bror om inte han är sugen på att köpa en med mig, så blir de ca 2500 k var, och de överlever man :P! snart löning, och sen gott folk blev jag 8560kr rikare i torsdags pga min hand som jag har problem med sen Macho trampade mig vintern 04, tycker dock att den summan är ganska liten med tanke på hur jäkla mkt handen ställer till det.
men man får vell vara nöjd över det man får antar jag, jag tror inte att man har så mkt att säga till om :P

Ikväll har jag tänkt ta in julgranen och klä den, ska först städa lite, dammsuga och torka golvena, sen måste jag se så att julgransbelysningen fungerar :P! annars blir de tungt.

får se om jag hinner baka lite ikväll oxå, ska nog göra nå havreflarn hade jag tänkt :) supergoda med lite grädde eller smörkräm mellan :] hur gott som hellst!  sen är det morfars favorit kakor, så de passar ju bra då han kommer på julafton :)!


Nu ska jag ta och he mig ut i stallet, ska se om jag hittar min gammla remmsele , har inga klickfästen på rockarden än, så klickselen går inte ha på den än , ska köpa nå fästen nu i veckan och styra upp det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0