16 december.

-14 jävla grader idag, huvva så kallt!
Har premiär kört min pärla idag (skotern) , och jennie hade turen att få åka :P de är inte alla som får det ska jag tala om, då jag är så rädd om mina dämpare, men de har inte hunnit bli så guppigt nu efter lederna så de gick fint:P! blev lunch uppe på fältet, och den korta biten dit höll vi bokstavligen talat på att frysa ihjäl! fyfan så kallt.

Nu har jag kommit mig hem igen, fryser fortfarande om benen trots att jag hade täckisar -.-!
mina stackars hästar tycker de är kallt oxå , dom ser inte alltför nöjda ut och vill redan komma in :P! blir en tidigare kväll idag för dom.

Trots kylan så ska hästarna ut och röra på fläsket, jessika kommer över kl 3 och hänger med ut en sväng,kanon! då tar vi 2 flugor i en smäll, tror jag ska köra Bobby? fast har inte bestämt mig, håller mig nog varamare om jag rider, så de lutar åt det endå ;P! och jessika får rida Bajen, han har iaf hovet att sköta sig :)!

Ikväll ska jag baka lite inför jul, bla hallongrottor på mammas beställning, hon är tokig i dom! så frågan är hur många som blir kvar till jul? mina dumlekakor som blev iaf ett 30 tal är nästan slut, och konstigt nog försvinner dom på nätterna när alla sover, förutom min mamma, så jag undrar vem de kan vara? :O ;)
får försöka hitta ngt lämpligt gömställe den här gången så hon inte hittar åt dom, då ligger dom risigt till isåfall!

sen kl 20 ikväll blir de Bondesöker fru, final ikväll tror jag! ska bli spännande att se ^^




Kommentarer
Postat av: jennie

Ojaa ;D!

Men firefox suger, så de syns bara när man använder explorer ;P!

2009-12-16 @ 19:16:22
URL: http://jennieelundmaark.blogg.se/
Postat av: sussie pussie gobit

Åh så fint du har det med snöflingor och allt :D

2009-12-17 @ 17:19:49
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0