8 augusti.

6 dagar kvar till utomlands, jag känner mig tvungen att skriva de varje gång nu :P haha kan inte hjälpat.

Iaf jobb från kl 7,30 till 12 idag, var tungt att stiga upp i morse men fick lov att göra de endå, som vanligt blev jag klar tidigare och var hemma redan vid 11 tiden, har just ätit mig lite "lunch" , blev en äggmacka med ett glas havremjölk.
Hästarna har fått lunch även dom , är ruskigt varmt idag så dom är lite "loj" båda två stackarna, tur att dom dricker bra med vatten iaf.

sedan igår kom mina grejjer från Börjes! ätnligen, så jag väntat! är iaf supernöjd med alltihopa , så nu har jag de mesta .
Behöver inte beställa ett till vintertäcke för de fick pappa med då han hämtade tryckvagn, ett nästan nytt och jätte fin kvalite var de på det! så nu klarar vi oss över vintern, blir kanoners kanon.

sen nu på torsdag kommer hästarna att bli glada! dom ska få gå på bete i 7 dagar medan jag är utomlands, eller blir vell 9 dagar för att vara exakt för jag kommer ta dit dom torsdag och vi far fredag, sen kommer jag vara borta i 8 dagar för på hemresan kommer vi måste övernatta i stockholm innan vi tar oss hem. Hur som hellst så kommer de bli toppen! Bobby har sneglat på gräset hela sommaren och Bajen behöver äta upp sig litegrann, så båda behöver det :)
skulle ringa i afton då jag bestämt mig, kanske rent utav tar dit dom lite tidigare? återstår att se.

Nej nu ska jag ut i solen en stund, sedan ska jag bege mig mot byske en sväng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0