7 augusti.

Exakt 7 dagar kvar till jag lämnar landet tillsammans med Jonatan harald och sussie, så jävla skönt det ska bli! jag längtar så mkt att det inte går att beskriva med ord! har tilloch med redan blivit lite nervös inför flyget, men det borde gåbra?

Idag har det varit så otroligt varmt, solade en stund på morgonkvisten med Jonte och sedan blev de lite lunch på folkan med Jennie, efter en stund drog hon iväg ochjobbade igen och markus å frida kom ner på folkan så vi småpratade med dom en stund, sedan blev de playan med dom för att kolla läget, hade tänkt bada men var svinkallt!

övrigt så har jag jobbat från kl 16 till 21,30 men blev klar kl 20 ungefär, så jag har just kommit in efter att ha varit ute och busat med Bajen i skogen , blev så att jag red ist för körde idag, jag kände mer för det :) och de gick iaf kanonbra, hoppade lite nerfallna stockar och över diken osv, sen har vi lunkat på i över 1 timma, väldigt mysigt!
När jag kom hem på gården gjorde pappa ett tappert försök till att ta kort på oss, gick inge vidare, bilderna blev mörka och suddiga å vi ser ut som spöken båda två ungefär ;P ! sen kunde han inte zooma heller e, och var väldigt dålig på att ta i rätt tillfällen :P!



HAHA ja, "pricken" däruppe i hörnet, de är vi de ;) ! pappa har ingen framtid som fotograf  , men han försökte iaf :P
ska be Jonatan ta nå kort härframöver så ni får se hur han verkligen "ser ut" .

Iaf så rider jag honom i en ganska låg form och kommer fortsätta med det ett tag framöver, vill att han ska orka bära upp sig mera och sätta mer ryggmuskler, så vi börjar såhär även fast han "kan" gå högre , men vill som sagt ha mera ryggmuskler på honom så detta är en bra början tror jag. Han går iaf en väldigt stadig form och slår inte ifrån i övergångar till trav och från trav till skritt vilket jag tycker är jätte bra, han går jätte fint på volt och kan början på skänkelvikning , så helt olärd är han endå inte :) han är faktiskt riktigt toppen att rida, och ska bli ännu bättre!

Ides inte ta ut Bobby ikväll, är helt jäkla slut och sen ruskigt hungrig eftersom jag "bantar" nu inför resan :P kanske de som gör att jag känner mig mer orklös än vanligt skulle jag tro, men skam den som ger sig ;)

Imorgon jobbar jag 07,30 till 12 och sen blir de chilla på här hemma, Bajen ska köras oxå ska jag höra óm Jessika vill rida Bobby en sväng, har blivit att hon varit här så lite i sommar med tanke på Bobbys skada osv , men nu ska han ju sättasigång igen lite sakta så nu passar de perfekt :)!

Nu kommer Jonte, ska ta och vara social med honom lite, sen blir de sova eftersom jag måste upp senast halv 7 imornbitti -.-






Bobby <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0