31 augusti.

Nu är jag äntligen ledig i 2 dagar! gud så skönt de känns, kommer nog aldrig stiga upp imorgon känns de som :P
Slutade kl halv 12, hade tänkt fara och titta på lunch travet då Christer B och Guns lilla nordis kvalar, försökte få med mig emelie men hon svarade inte när jag ringde, mkt riktigt så låg hon och sov, precis som jag trodde :P
så jag sket i att fara, har så lite bensin oxå och jag måste försöka spara mina pengar som jag får ihop nu så jag kan betala igen mamma och pappa en del, är skyldig en hel del pengar -.-

eftersom jag inte for på trav så följde jennie med upp på fälltet och käkade med mig, jag åt shnitzel och jennie åt kycklingtallrik, sedan bar de av hem till mig och jag har slingat hennes hår, så nu är hon nästan helblond :)

Nu snart ska jag göra nå middag, dock är jag mätt från lunchen men måste vell göra till de andra i familjen, sedan ska hästarna få middag och efter det drar jag mig mot storbränna och hänger med emelie till ridhuset och tittar när hon rider :) dom har hoppning idag, vilket alltid är trevligt att se !

senare ikväll kommer Jonatan hit igen, han steg upp med mig kl 6 imorse och for hem för att vara i garaget, sen fick han fixa foder åt hästarna oxå då jag inte skulle fara ner .

Imorn blir de som de ser ut nu banan med Bajen, annars onsdag, beror på vädret, de blåser nu fruktansvärt idag iaf! hästarna är lite småvilda ute i hagen :P typsikt när de blåser, då blir dom alltid så sprättiga av sig.

Torsdag ska jag köra Bobby och jessika ska få rida Bajen, fast först ska jag jobba -.-
Fredag blir de jobb och sedan ut med Bajen och köra motion, sen packa inför 3 dagar i fjällen tillsammans med Jonatan och min lilla vizzla :), jessika skulle ta in och ut hästarna och fixa med maten till dom medan jag är borta, guld värt!

Bajen har blivit FULL i trivselprickar, måste ta kort på honom med digitalkameran , syns så dåligt med mobilen -.-
tycker iaf att de är jätte roligt, han verkar trivas utmärkt och han å Bobby är superkompisar :) sen trivs jag väldigt väldigt bra med honom själv oxå, snällare häst har jag aldrig stött på i hela mitt liv tror jag ? jämför man han med Bobby så kan man tro att de är Bobby som är 6 och bajen som är 9 år :P

Nej, dags att göra middag sedan dra sig mot storis.



Jag och Bajen -v- (ni får rent stå ut med mina hemska mobilbilder till jag tagit mig i kragen och laddat kameran)



Min älskade Bobby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0