3 augusti.

Blev ingen ridning igår på ngn av hästarna, var så varmt och så himmla mkt flugor! så kändes elakt att ta ut dom då.

Idag är de jobb från 7-16, är hemma på rast nu och ska strax iväg igen till nästa, sen har jag bara 2 st kvar så kommer nog vara klar en tag innan 16, då ska jag hem och fixa mig litegrann för att sedan följa med jennie till Öjebyn och tatuera sig, jag blir så sugen själv oxå! men ska inte göra de nu eftersom jag ska utomlands om 10 dagar , inte så bra att sola när man ny tatuerat sig, så får ta de senare ist .

så planerna för dagen (efter jobb) är att som sagt följa till piteå, sen ska jag ut och rida Bajen en sväng och sen ska Bobby skrittas, efter de lasta ur finkan på hö och sedan röra på mitt eget fläsk litegrann, vilket behövs.


Imorn är jag ledig, och som jag skrivit innan så blir de banan med Bajen och köra intervall, ska bli spännande! :)

Nu ska jag iväg igen, sedan blir de lunch .
hörs.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0