29 augusti.

Den här dagen har varit regning och dyster, men har myst med min älskling hela dagen framtill jag började jobba kl 16,30 , sen såklart tagit hand om hästarna oxå som vanligt, men har regnat så otroligt mkt idag så de har inte blivit någon ridning/körning , de är synd att hösten ska vara så oberäknelig! man vet som aldrig hur vädret ska bli, sen är de vell bara ca 1 månad kvar till de börjar bli hårdare i backen ute oxå, usch de är en jobbig tid.

Iaf så har jag jobbat nu ikväll, 3 dagen i rad och imornbitti börjar jag redan kl 7 och slutar inte fören kl 17, då blir de middag och sen ska jag följa med Bea ut och rida hade jag tänkt :) var länge sen sist och hon frågade idag om jag ville hänga på, så varför inte? :)

Måndag jobbar jag 7-12 sen är jag ledig tisdag onsdag , härligt! de blir nog på tisdag jag drar ner med Bajen på banan, den här gången ska jag köra ner honom själv (med emelie som sällskap) kommer bli spännande, blir första gången jag kör med häst i finka i stan , men de borde gå bra bara jag tar de lugnt och inte blir så nervös :P
Har bestämt att de blir ett snabbjobb, emelie ska få fota oss litegrann så jag kan lägga upp nå bilder sedan :)
sen på tal om allt så ser Bobbys ben helt bra ut nu, dock så kommer vi ta de lugnt ett bra tag till framöver men känns bra att de gått över så pass fort iaf, ska börja köra honom mer nu men mest i skritt och lite lunk , tänkte att då kan jessika hänga med oxå  och rida på Bajen litegrann , ska höra om hon har lust med det, kan vara roligt att gossarna får följas ut ibland :)

Nu ska jag ta och lägga mig, blir en LÅÅNG dag imorgon -.-
Godnatt.


Spöök Bajen ;) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0