8 april,inlägg 2.

vad fan händer, jag känner mig typ deprimerad !?
kan de inte hända ngt roligt, jag är så satans utråkad att de inte är sant! såhär illa brukar de fan inte vara, sen har jag typ panik över att jag är ensam hemma, Jonte vägrar komma hit och de suuger. var tydligen nå kalas imorn han skulle fara på ,sen hade han lovat sin pappa att hjälpa till me nå sladdar.
va faaan, och jag tar mig ingenstans för de är ingen annan hemma än mig själv som kan ta hand om hundarna!

NU måste jag lugna ner mig känner jag.
ska iaf ut och köra Bobby nu, blir jogging idag , gissar att de är de enda underlaget tillåter just nu.
ska bli +8 grader nu på fredag och hålla i sig i en vecka, antar att min endaste väg kommer bli ganska körd då.
Det suger, fyfan vad jag hatar vååren! den förstör bara allting, kan de inte bli sommar direkt?
Efter körningen blir de skotta i stallet så de är klart, sen ska jag vell bara sitta inne och ha panik över att jag inte har ngt att göra. kom och rädda mig ngn?




                
Ge mig sommar nuu!!

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv, Coolt, då måste jag verkligen prova på det!



Hoppas du haft en bra dag.

2009-04-08 @ 20:55:41
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0