8 april,i lägg 3.


Satan vad jag skriver igentligen, förr skrev jag 1 inlägg om dagen, de kanske räcker igentligen? jag vet inte, men de händer ju saker som hela tiden och jag har endå inget för mig, så varför inte skriva :P

Har varit ute med Bobby en runda, underlaget var faktiskt helt okey , så de blev jogging med tempoväxlingar 1,2 mil idag.
Han skötte sig jätte fint och kändes kanon! tills han tappade skyddet och jag skulle stanna honom och vända om för att plocka upp det, han kunde verkligen inte stå stilla, och saatan så sur jag blev efter en stund (ja, jag har kort stubin)
till sist fick jag upp det, jag var för lat för att hoppa av ;) haha.
Nu är båda grabbarna inne och har fått kvällsfoder, ska ut snart och ge dom hö och vatten .

sen börja jag just tänka på det här med sommarjobb, dom har då inte hört av sig från hemtjänsten än ;S
vore ju kul att få veta om man fått det eller inte? så man slipper gå runt och vänta och undra.
fast igentligen vill jag inte ens ha det, jag vill slippa jobba i huvudtaget, men sådan lyx har man inte.
Måste tjäna ihop pengar på ngt sätt så jag har råd att fara utomlands i slutet av sommaren,och betala av lite skulder och ha råd att köpa saker.

Känner ett stort behov av att shoppa kläder! jag skulle vilja köpa en helt nyy garderob full av snygga kläder! fyfan va najs de skulle vara, så fort jag rensar ut kläder jag inte längre vill ha så stoppar pappa tillbaka dom igen så jag måste börja om från början, sist blev jag så less så jag har inte orkat göra om de sen dess :P måste göra ett nytt försök.
och kanske skynda mig att kasta bort de kläder jag inte ska ha.

Imorn blir de ev utågng med emelie och några av hennes kompisar, tydligen så är det station^^
har inte bestämt hur jag ska göra än, vi får se om min ekonomi tillåter det.

sen söndag, då ska jag på kriti och äta med Jonatans pappas släkt ;) detni! jag älskar kriti!

nu ska jag natta hästarna, sen slöa framför tvn, trav kl halv 10 ;)
höres imorn igen.
Här får ni en svettig och mysig bild på mig då jag var i turkiet med Mican i sommras, 51 grader varmt hade vi, och var inte många grader svalare på kvällen. Men, brun var jag iaf ;)

Kommentarer
Postat av: mican

jag ska också rensa garderoben :O



det var jääävligt varmt dom där dagarna;)

2009-04-10 @ 17:12:43
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0