7 april,inlägg 4.

Många inlägg idag, men jag måste bara säga att jag skulle nästan kunna strypa min hund just nu!
Jag va ute och fixade med hästarna, kommer in och går upp och ska sätta mig här vid datorn,
då ser jag en skammsen liten vizzla komma ut ur mitt rum, jag går in och kollar och då har fanskapet rivit ut HELA förpackningen med Hamstermat över hela mitt nästan ny damsugade golv!!!!!!!!!
Jag blev inte nöjd och hon fick sig ett nyp i örat, uuusch vad stökig hon är!

går inte lämna henne en endaste sekund själv nästan, hon hinner alltid med ngt hyss! antingen stäl hon saker från bordet och tuggar sönder, får hon tag på sop påsen så rivr hon ut den! hon tuggar på allt hon kommer åt.
hellsikkes hund! jag blir galen, sen är hon inte helt rumsren än heller och hon är över 1 år gammal, spelar ingen roll hur mkt jag springer ut med henne om dagarna, bajsa de gör hon inne iaf, jag blir tokig snart!



Men, trots allt så har vi några ljusa stunder, ska inte klaga på allt.
DE är en jäkla tur att du är så förbaskat söt!

Kommentarer
Postat av: micän

exat så där hade jag skrivet i ett gammalt dagboks inlägg, men de var väl bara en ren slump =D



okej, låter bra de =D kanske blir nå fäll i helgen. men vet ej. men ja kommer gäran förbi en dag =)

2009-04-07 @ 21:40:55
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0