7 april,inlägg 2.


Tjolahopp, just hemkommen från byske centrum ;)
Var in på kiosken och pratade med Maylena en stund som jobbar ist för mamma medan hon är i fjälls, brun som en neger var hon! hon har nyligen kommit hem från thailand den lyxprissen, jag är avis.
sedan gick jag till konsum och handlade litegrann så vi har middag idag, och lite annat smått och gott.
Blir Kyckling wraps till middag idag, och de ska verkligen bli hur gott som hellst !!
sprang även in på apoteket och köpte en nässpray till mej, så jag inte får panik om min tar slut.

Nu sitter jag här och väntar på att jag ska börja göra middagen, efer det kommer jessika och rider på Bobby och jag ska skotta skit och fixa i stallet litegrann.

På tal om allt och inget så har jag haft lugg idag! jag brukar ALDRIG ha det och jag hatar det igentligen, slänger in en bild så ni får se hur elegant jag blev ;) haha.



sen tänkte jag att jag ska göra som dom flesta andra, slänga in en ett par bilder på "dagens outfit" ;)
       


HAHA vist är de läckert ;)! såhär ser jag ut nästan dagligen, är sällan jag har ngt annat än mjukisbraller och en puffig mysig tröja på mig, känns inte så värt att klä upp sig om man är hemma hela dagarna och springer ut och in i stallet osv.

Men, mjuksbrallerna är iaf från teamsportia ;)
och Zoo york tröjan är från Stale.
Då vet ni det ifall ngn toker skulle undra :P (risken är inte så stor)

Näeej, nu ska jag ta mig en macka innan jag börjar med middagen, är så satikens hungrig!
ola kommer inte hem fören kvart över 5.

hörs sen.

Kommentarer
Postat av: mican

du var JÄTTE fin i lugg jue :D

2009-04-07 @ 19:50:43
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: mican

det var jag som skrev den där komentaren som du trodde var anonym, skrev namn, men de kom tydligen inte med så du behöver inte överreagera och vara sur =)

2009-04-07 @ 19:53:35
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0