7 april.

Godmorgon.
Här sitter jag,lagomt butter om man säger så.
Jonatan for just hem, och jag verkligen hatar att vara ensam! även fast jag kommer att ha rätt mkt att göra idag så vill jag endå att han ska vara härinne då jag kommer in igen, så jag har ngn att prata med.
Men, jag kan inte hindra stackarn från att vara hemma.

Planerna för idag är så stora som att:

*Köra Bobby
*skotta skit i stallet
*städa
*promenera med hundarna
*fara till byske och handla


De är iaf vad jag kan komma på just nu, blir säkert ngt mer oxå .

Fick föresten ett par anonyma komentarer, bla om att jag snott den här texten "ord sårar mer än slag", vad jag vet så är det ett talesätt, inget du själv kommit på, och de där att jag är less,såjävla less klämmde jag dit för att jag verkligen är jävligt less!

och sen om du ska komma förbi ngn dag, eftersom jag inte har ngn aning om vem du är och du inte skriver ditt namn så tror jag att jag avstår från det besöket. skriv namn !



saknar typ färgen endåå.

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Jasså? Coolt att det funkar med bara vanlig kanel. Vi har haft hit Antisimex med dom kommer ju fortfarande,. usch kommer från alla håll också.

2009-04-07 @ 14:14:19
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0