6 april, inlägg 2.

Har just ätit middag,de blev pastagratäng med köttfärs och ostsås, riktigt gott!
Jag har insett att jag verkligen dricker alldeles för lite, i snitt dricker jag 1 glas om dagen , och man bör vell dricka betydligt mer än så! ? , kanske förklarar varför jag känner mig hängig och orklös stundvis.

ska snart dra iväg och hämta lite hö, ska vila magen ett tag innan så jag inte spyr ;P
sedan blir de lasta av höet och skotta skit i stallet och ta in gossarna.
Imorn blir de körning med Bobby, sen ska jag ringa christer och höra hur banan ser ut och om de blir att dra ner på freda.
Troligast kommer jag vara ensam hemma till torsdag, Jonte är taskig nog och lämnar mig själv :/ .

NU ska jag lägga mig en stund, så jag orkar göra ngt sen, känner mig tomm på energi just nu.
hörs ikväll/imorn.


Ord sårar mer än slag,
Jag är så less, så otroligt jävla less.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag dricker lika lite som du :O vi får bättra oss =))



känner igen texten längst ner, känns som jag har skrivet :P haha =)

2009-04-07 @ 09:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0