30 april,valborgs.

Godmorgon (för en timma sedan)
har varit ute och cyklat med hunden nu på morgonen, sedan tog jag ut hästarna och dom fick morgon maten som vanligt.
Nu ska jag försöka hitta ngt att äta, gjorde en snabbkoll i kylen just och de såg mörkt ut..

ska ta en snabbdusch och sedan bär de av mot byske, ska tvär färga håret på maylena och sedan blir de jobb från kl 13 till 16, drygt då de är fint väder men jag har några timmar till som jag måste jobba av så jag blir kvitt mamma ^^.

Och ikväll, vad händer då? de är de fan ingen som vet igentligen :P
jag och Jonatan ska nog äta middag, sedan far han och är med harald och domdär, och jag är med emelie och ngn kaisa^^ , vi kommer troligast fara runt överallt och kolla läget antar jag.
Vi får se vart vi hamnar helt enkelt.

Vad händer för er ikväll?? :) fest eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0