29 april,inlägg 2.

Jisses vilken dag ! jag är helt slut måste jag säga.
kl 12 gick jag ut och började borsta på Bobby och snygga till honom lite, klippte honom i nacken och tog bort någon centimeter från svansen oxå som börjat bli så låång.

Packade in alla saker i finkan och sedan var de bara lasta, han var tjurig idag men de gick^^ vid kl 13 var vi iväg,lite senare än planerat meeen, var framme vid 2 .

selade och sen for jag ut och värmde, körde 4 bakvarv och han kändes riktigt fin! men ångrade att jag lämnade glasögonen hemma ;S fick typ 10 kg grus i ögonen och stundvis såg jag typ inget ;P men de gick.
sedan bytte vi förare och christer fick köra, han körde först några varv för att känna hur han kändes, sedan kom Leif och 2 till ut på banan som han  sammkörde med och de blev 2 gånger 1500 m , och Bobby brassade om dom allihopa då Christer släppte iväg honom ;) min stiliga gubbe!

De såg iaf jätte bra ut, travade på BETYDLIGT bättre i kurvorna den här gången ! jag blir glad då gossen gör framsteg.
Men som sagt , kondisen måste jobbas ytterligare på! jag längtar tills skogsvägarna kommer fram så man kan vara ute längree , om man törs vill seja ^^ är så mkt björn i farten nu.

sedan till veckan köper vi troligast en finka! pappa hade pratat med ngn som hade en umesläp boggie till bra pris, så jag håller tummarna för det! så slipper jag ha christers jämt, funkar inte riktigt i längden .

Efter ett hårt jobb på banan fick min Bubbz duscha och göra sig fiin ^^
sedan bar de av hemmåt .

Slänger in några bilder, Jonatan som är fotarn = inte många bilder alls som blev bra! :P hahah.

Hästen var iaf snygg ;)!
Jag körde i T-shirt för jag höll ungefär på att svettas ihjäl !


Här kör christer mot 3 st av Leifs hästar, Bobby är först ;)
1500 m i bakvarv.



Dom 3 hästarna från Leifs stall.



Ny duschad Gosse :*

ursäkta den hemska fläskvalken på mig själv, fattar fan inte hur jag fick den så stor! :P HAHAH fyfaaan..
står som en hösäck ungefär, tur att hästen styr upp bilden iaf :P


Detta får duga med bilder!

Nu ska jag fan sova, jag är trött nåså in i nooorden!
Imorn blir de upp kl 10, ut med hästar sedan mot byske och Jobba mellan 13 till 16.
Hörs !


Kommentarer
Postat av: maglate

Sv : Jag skulle ha gjort det om jag hade tid och pengar till det :]



Jag körde trav i sommras :] 4åringar :]

2009-04-29 @ 22:53:36
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0