28 april,inlägg 2.

NU har jag kommit in efter att ha varit ute på björnjakt med min bror och Löva,
De har nämligen varit en björn i marranäsvälltan i morse, 2,5 km ifrån oss !
De är inte måttligt lite björn i Fäll nu, förra sommaren hade vi 3 st olika som rännde runt , och en av dom var bara 500 m upp i skogen ovanför oss, LIVSFARLIGT! förstå om dom kommer och tar mina hästar :O
Får hoppas att björnen inte kommer ner i byn, de borde den inte göra iaf tycker man.

Hur som hellst, fick några bilder på spåren av den!

 

rejäla spår, är nog ingen lillbjörn det här inte :S uusch!!


Har just tagit in hästarna, och nu sitter jag här och är sugen på ngt gott! men vet inte vad?
jag skulle gärna kunna snöra ihop en kladdkaka om jag hade haft ägg hemma, men inte de inte ;S sen har jag inge grädde heller, så då suger det! jag måste typ be Jonatan fixa det då han kommer.

sen är de bara 6 dagar kvar tills jag fyller år :]
Och eftersom jag kommer att baka mitt eget fika (som alltid) så ska jag göra en jordgubs paj, sen en god tårta och en kladdkaka :D fan va najs!

En sak till , de blir nog inge fjälls till valborgs, de är skoterförbud för att renarna kommer tillbaks och ska upp på fjälle.
De sög, big time! men what to doo? , enda + med det är att jag kan vara med Emelie, och de är troligast fest hos löva i stan då, så de reder sig nog ska ni se^^.

jaja, banan imorn som sagt! kommer ta massa bilder.
hörs seedan.

Kommentarer
Postat av: sussie

okej...då antar jag att ni inte ska vara med oss på valborgs då :(

2009-04-28 @ 21:15:23
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0