27 april,inlägg 3.


Satan vad de regnade i afton! jag fick gå ut redan kl 5 och ta in häst stackarna som stod och huttrade i hagen.
Dom skrek utöver sig då jag skulle hämta in dom och var jätte glada! stackars bubbizar.

sedan tog jag kort på Huvudlaget som jag fick med då jag köpte klickselen i höstas, aldrig använt, sen på min gammla remmsele och på en pad till westernsadeln och la ut på blocket.
Och de är redan en som är intresserad av selen och Huvudlaget, får 500 för selen och 250 för huvudlaget så de blir alltså 750 spänn om hon tar det! jag hoppas ;)

Inte ngn som behöver en pad till sin westernsadel?
den är i "gummi" aktigt material som är stötdämpande och absorberar bort svett.
aldrig använd den heller, är kvar i sin plast fortfarande.

 300 spänn för deen.



sen så blir de banan på Onsdag med Bobby, Jonte ska hämta christers finka imorgon och sommardäcken till den så vi kan skifta dom, sedan bär de av ner onsda eftermiddag, då ska jag värma och sen får christer köra ,
ska ta en MASSA kort den här gången! är så jäkla dålig på det,glömmer kameran hemma jäämt.

Nu ska jag natta hästarna, sedan sova.
Helt ensam är jag ikväll, nästan lite scaryy!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0