24 april,inlägg 2.

Ja, dagen har rullat på bra och den har varit toppen! härligt väder som fan har de varit oxå.
Började iaf med att klippa håret på tanten som kom hit, tjänade en 100 kr på det, alltid ngt.
sedan gick jag ut och började måla stallet, grundmålade Machos boxdörr (Bobbys är redan klar)
sedan målade jag de som skulle vara vitt på Bobbys box, sedan målade jag ett till varv med vitt på Machos box så den blev riktigt fin^^.

Imorn ska jag fortsätta och då blir de med den röda färgen som ska vara på Boxdörren, blir nog najs! sedan får Macho sin namnskylt upphängd oxå, rätt ska vara rätt ;)

Efter det så lunchade jag och Jonatan och sedan drog vi oss till byske och chillade på baksidan av kiosken med glass, mumsigt var det! sen sprang vi in på konsum och köpte det som skulle köpas till imorn då vi ska vara med harald och sussie och grilla :) blir som sagt grilla , spela spel och se film , längtaar!

Imorn ska jag nog ut och Köra Macho, ska höra om Jessika vill komma och rida Bobby , de är igentligen han som behöver ut mest av dom båda, Men de var länge sen sist Macho blev körd så jag tror han längtar efter det.
annars om hon inte har tid så far jag ut med Bobbyloppan oxå , inte svårare än så :)

Förövrigt så hade Jessika sin sista praktik dag idag, nästan sorligt! men hon är ju här ganska så mkt i vanliga fall oxå så :) , ikväll då jag skulle lämna pappret om min bedömning som hon ska ta med sig till skolan , så hade Jessika bakat en prinsess tårta åt mig! hur snällt var inte de på en skala? jag blev Jättee glaad :]

 Såå fiin! och goooood <3!


NU ska jag se tv med Jonte, sedan blir de sova, och peppa för morgon dagen, har mkt jag ska hinna med.
Hörs sedan, ha en trevlig fredagkväll allhopa :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0