23 april.

hallooj!!

jisses vilken dag, full rulle är vell de enda jag kan beskriva den med!
steg upp kvart i 10, jessika komme 10 och tog ut hästarna och mockade osv.
sen ringer christer och säger att han behöver finkan! panik fick jag då, då skulle jag alltså vara tvungen att koppla på finkan (vilket jag aldrig gjort förr, KLAGA inte) sen hade jag otvättat den oxå.

Så i räser fart fyller springer jag ut och skriker på jessika och frågar om hon vet ngn som kan koppla finka :P
De slutatde iaf med att hennes snälla morfar kom hit och hjälpte oss, och ja, de var faktiskt inte alls avancerat!
grejjen är bara den att pappa alltid har skött de där ;P .

sedan var de bara börja tvätta den! jag och jessika gnuggade som idioter, och till sist blev den faktiskt ganska mkt renare än innan , vilket var tanken :)

efter det sprang jag in och duschade och sedan full fart med staden, och de gick kanon att köra med finkan faktiskt, inte så stor skillnad igentligen.

väl framme på travet så kom christer , frågade om jag hade bråttom iväg (vilket jag inte hade)
så jag följde med honom till innervik till ngn Karina och hämtade havre och pratade en stund, riktigt trevligt.
sedan for vi till travet igen och lastade av, sedan fick han backa in finkan där han skulle ha den, och efter det drog jag till royal och köpte foder, sedan for jag förbi Sussie en sväng och vi gick en prommis i de underbara vädret! :)
Efter det blev de full fart mot Byske, sedan handla på konsum ,byta bil med mamma och ta med hunden hem till Fäll.

NU sitter jag här och har just ätit middag, ska ut och rida en sväng nu på Gammproppen :)
jessika hänger med och tar Bobby!

WAAAAHHHH nu är de bråttom, hörs sedan!
tjiing.

Kommentarer
Postat av: sussie

duuu, micuuuu :]

Mitt hår ser verkligen fördjävligt ut...tror du att du skulle kunna hjälpa mig med det på Lördag? :D färga lite utväxt :)

2009-04-23 @ 19:56:45
URL: http://sussiestahl.blogg.se/
Postat av: Lina

du, jag skrev faktist många inte alla, okej? :)

2009-04-23 @ 21:32:13
URL: http://jordizar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad gjoprde du där? :P det är ju mitt stall, där iris och berra står :P

2009-04-23 @ 21:52:50
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0