22 april,inlägg 2.

inkommen från att ha varit ute en hel jäkla dag! skönt har de vart må jag säga.
vid 12 tiden kom jessika hit och vi for ut och red, hon på Bobby och jag på Macho, se ni, jag överlevde ;P
Han var from som ett lamm gammproppen, om man bortser från några bocksprång och ett skygg för några fåglar, både Macho och bobby vände på en 5 öring ;P fina märken blev de oxå! haha





Men, resten av turen gick prima skinka och de var varmt och helt underbart väder ute!



 

                



    



Sen efter ridturen lyckades jag faktikst få ngn riktigt söt bild på min gammpropp! de är inte alla dagar ska jag tala om för er ;P

!

      Älskade häst<3


sen har vi Jessika och Bobbyloppan oxå:


 Plutttiisar :)




Vi har hunnit med otroligt mkt idag, vi red i ca: 1 ,15 min, sedan har vi hämtat hö och piffat upp stallet litegrann,
allt tog ganska exakt 4 timmar ! känns bra att ha fått detta bortgjort, dock hämtade vi inte så mkt hö för balken som sitter längst fram på släpen var borta, sen hittade jag inga spännband som jag kunde använda mig av heller.
Men  några balar blev de iaf, dom klarar sig ett tag.
får hämta mer till veckan.

Nu ska jag börja kolla om jag hittar ngt ätbart till middag, sen tror jag att jag ska dra till byske och sola solarium ;)


hörs sen.

Kommentarer
Postat av: maglate

Sv: Hade en norsk nordsvensk - går att söka på henne "Guri Lill" heter hon :]



Jätte fin häst, saknar henne extremt ska nog fara och hälsa på henne någon dag :]

2009-04-22 @ 18:59:57
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: mican

de kan jag tänka mig att det kändes ovant:)



men man vänjer sig =) men de ska bli skönt att ha kortare nu i sommar =) sen ska jag spara ut :D haha=D

2009-04-22 @ 19:14:32
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0