21 april,inlägg 3.

hur gick de med min tidiga kväll igentligen?
men jag ska faktikst bara lägga upp dom här bilderna på stallet, sen ska jag sova ;)


   

Ett par av skorna var lite ramsne och ville inte riktigt hänga så fint ;P men, de sysn då att den är använd iaf, de har vell sin charm de med :P hhaha.



SEN känner jag att jag måste lägga upp nå bilder ifrån då jag var hos emelie och red i helgen, nåså heemskt :P haha!

    söta gossar^^



HAHA jag diggar sittsen ;) !


 vad säger man? haha, hästen var iaf fotogenisk :P


 Protest protest :P!

 En rånöjd Emeliee :P! hhaha

 HAHAHAHAH



  

Fari och Hubbe ganstrar sig ;P


Nej, nu ska jag ta och sova, hörs imorn!
godnatt ,

Kommentarer
Postat av: maglate

Åh vad jag saknar min gamla häst. Ägde en i ett år men hon fick fel på knäna framtill så hon blev ställd som sällskapshäst hos en vän :]



SV: Jag är helt såld på gula kläder, alltid varit och kommer nog alltid vara ;]

2009-04-21 @ 23:14:17
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0