21 april.

Förkylningen vill inte ge med sig, jag trodde verkligen att de skulle vara bättre idag men icke sa nicke.
fast jag tror febern har gått ner sig litegrann endå, men inte är de mkt.
Kände ingen smak i morse heller, sen nu tog jag mig en glass för halsens skull och jag kände faktikst litegrann ! lycka.

Jessika komme hit kl 10 i morse och släptte ut hästarna, sedan fick hon skotta skit som igår.
sen har vi planerat litegrann omhur vi ska göra snygt i stallet,
vi pratade om förr att hänga upp hästskor på en pelare som jag har i stallet, som är mitt mellan boxarna.
så jag skickade med några st till jessika som hon ska få måla och fixa lite med hemma hos sig :)
ska bli intressant och se hur dom ser ut, blir dom bra så får hon göra fler som vi sen kan hänga upp.
Måste måla klart i stallet oxå, de borde gå göra i veckan eftersom de ska bli så varmt ute.

i afton om jag orkar leva så ska jag lära henne att sela, sen får hon ev rida Bobby en sväng oxå om vi hinner med det.
Imorn skulle vi ha haft hämtat hö, har inte så mkt kvar nu ;S , sen hade dom inte allt för mkt kvar dom vi köper av heller,
Per Gustafsson hämtar därifrån han oxå och han hämtar inte lite då han är dit, så måste passa på^^

NU ska jag vila en stund, sen ville jonte nödvändigtvis att jag ska följa med och cykla lite, kändes inte riktigt sådär fantastiskt roligt^^ men han är rastlös stackarn.

hörs sen.



Här får ni en fin "åsne bild" på Bobby ;), nejmen, den vita pelaren sysn där i mitten ! de är där jag tänkt hänga upp hästskorna , tror de kommer bli naajs!
sen ska den vita dörren målas röd, sedan ska namnskyltarna upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0