20 april.

Min feber och förkylning blir bara värre och värre,!
Jag trodde att jag skulle vakna upp idag och vara betydligt piggare, men inte det inte, tvärt om.
Jag har sovit dåligt inatt, vaknat typ 1 gång i timmen för att ta nässpray, haft ont i halsen som fan och uusch.
Fast imorn tror jag det kommer vara bättre, de brukar alltid bli såhär för mig att första dagen är de dåligt, andra dagen sämre och 3 dagen är de värst! sen blir de bättre och bättre, så jag hoppas att de kan bli så.

Jessika kom hit idag kl 10 som vi sagt iaf, hon fick ta ut hästarna och sedan gav vi dom mat, sen fick hon skotta skit oxå medan jag krattade lite på gården (orkade inte annat), nu har hon gått hem på lunch och är tillbaka kl 13 :)
Lite chill arbetsider endå :P haha! hur som helst så ska vi smörja upp huvudlagen och selarna, sen westernsadeln behöver sig en omgång oxå tror jag, så då är dom fit for fight för sommaren ;) de blir naajs.

NU ska jag krypa ner i sängen igen och se om jag kan ta en liten power nap, känner att de kan behövas.
sen är jag hungrig oxå, men ingenting smakar ngt och de är de värsta jag vet! äta utan att känna smak, fan meningslöst.

föresten så blev tårtan jag gjorde till mamma jätte god! lyckades känna smak igårkväll ;)
Lägger in en bild senare på mitt mästerverk ! ;D

hörs sen.

ge mig sommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0