2 april,inlägg 2.

Hemkommen från stan, har umgåtts med sussie ett tag och vi var in på Maxi och handlade det sista inför fjällen resan imorgon, sedan gick vi en snabbis på stan och jag kollade in Koftan på Bikbok, den var faktiskt fin! men jag blev sådär "snål" som jag kan bli ibland, eftersom jag igentligen inte alls borde köpa ngt med tanke på min ekonomi , så gjorde jag faktiskt inte det! jag kände mig jävligt duktig då jag gick därifrån.

Därimot så gick jag in på icatorget och köpte mig en kycklingsallad, de skulle srveras blodpudding hemma hos Jonatan och de är ingen favorit ;P , bara gott då man är riktigt sugen på det!

Efter det så skjutsade jag sussie och alla hennes tuusen väskor med packning (för 2 dagar i fjällen :P) hem till Harald
och sa farväl, vi ses imorgon . sedan pallrade jag mig till ursviken och åt  middag, och efter det drog jag typ direkt till byske och hämtade upp vizzla som jag lämnat hos mamma på kiosken, jag plockade med lite godis oxå inför resan imorn :]  så nu är vi redo !!

Nu har jag just kommit hem, jennie kommer hit snart och jag ska slinga hennes hår.
sen blir de natta hästarna och sedan sova, är helt jävla slut i huvudet och har en ENOORM träningsvärk i benen sen ridturen igår! nåså grääsligt :O

Vi hörs imorn iaf, innan jag faar.
Snart 7 år tillsammans, älskade gamling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0