2 april.

Vet ni en sak? jag lyckades lura min bror igår ganska rejält ;P
Jag sa att grannhunden stod på bakbenen och med framtassarna på hans bil , (han har en 940 som är fräschare än ngt annat) , och att då jag sa till hunden blev det en repa på huven!

Jisses, då blevde fart i baken på han! HAHAH gud så roligt de var.

NU sitter jag här , har just fikat och ska snart göra mig lite i ordning för dagen.
Har en klippning som sagt nu kl 13, sen blir de fixa hästarna lite och sedan bär det av till stan för att plocka upp sussie och bege oss mot Maxi och handla inför fjällen resan imorn.

Jag funderar på om jag ska rida Bobby en sväng innan jag far, jag har en sån satans träningsvärk i benen idag!
så de blir bara en lugn tur isåfall, annars går mina ben av tror jag?.

Nu har jag inget mer att säga för tillfället?
så jag börjar vell med mina dagliga sysslor.

hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0