19 april.

Hallå i hålet.

suk även idag, värre än igår, har typ ingen ork att ens röra på mig ;S skit joobbigt.
steg upp vid 10 och tog ut hästarna, igentligen skulle emelie komma och rida men de blåser så förbannat! trädena ligger nästan i backen och hästarna har damp i hagen, sen så är jag sjuk som sagt så de blir nog ingen höjdare.

ska snart pallra mig till byske och handla till en tårta som jag ska göra till mamma idag,
ska passa på att hyra en film oxå så jag och Jonatan har ngt att göra ikväll.

Hoppas på att jag är friskare imorn då jessika kommer och ska ha sin praktik! tråkigt vore det annars.
sen ska jag ju till stan en sväng ngn dag och gå ut och gå med sussiee, då måste jag oxå vara piggare.

Och på fredag ska jag ner med Bobby på banan, men då borde jag vara frisk tycker jag ^^.

nu ska jag byta om och sedan ta bilen till byske.
ha en bra dag allihopa , hörs sedan!

ska passa på att köpa min favoo havremjöölk!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0