18 april,inlägg 3.


Nu har jag och Jonatan sett robinsson klart, var mest bara irriterad över hur klantiga "träsktrollen" som jag kallar dom var.
Men, med så lite mat i kroppen har man nog inte mkt energi till att prestera bra ,svårt att föreställa sig när man sitter här hemma framför tvn proppmätt efter att ha ätit pizza till middag ^^.

Ska gå ut och natta hästarna nu snart hade jag tänkt, imorn ska jag ta Bobby på en långtur tror jag, fara och skritta runt lite överallt där de var länge sen jag var sist och titta hur långt bort de är till jag får mina skogsvägar tillbaka ;)
ev att emelie ska komma och rida med mig imorn oxå, då får Macho gubben följa meed.

De är typ 14 dagar kvar tills jag fyller år nu, och jag har massor som jag önskar mig!
bla

*presentkort på Royal
*presentkort hos frisör
*tröja från bikbok
*body scrub
*pengar
*fulltankad bil
*tävlings sulk
*rockard
*presentkort på Gina
*presentkort make up store
*Digitalkamera (en egen)
* svett/stall täcke
*presentkort HM


Finns säkert massor mer men just nu står de stilla, men otroligt vad jag kommit på grejjer! såhär mkt har jag nog inte önskat mig på de senaste 3 åren tillsammans :P , man brukar ha så dålig fantasi när man blir äldre, men den här gången fick jag fan till det känner jag, nu hoppas jag att jag får ngt av det jag önskat mig :] ,liten besvikelse blir de nog annars .

Nej, natta hästarna nu sen gå en lite prommis med Hunden för att sedan soova.
Hörs imorn!


Kommentarer
Postat av: maglate

Hoppas du får något av det du önskar :]



Sv: Jodå dagen har varit riktigt fin, man ska inte klaga :]

2009-04-19 @ 00:21:16
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0