18 april,inlägg 2.

Har just kommit hem till fällfors, och jag är helt sluut! kan inte tänka ens, ögonen vill bara rasa ihop på mig, har feber och ont i halsen vilket verkligen suuger .

For förbi Maxi innan jag och Jonatan drog oss hemmåt, köpte en blomma till mamma som fyller 50 på tisdag, men hon åker till fjällen imorn så jag kommer inte kunna vara med på hennes födelsedag ;/
ska köpa ngt mer åt henne sen då hon kommit hem igen.

For förbi mamma på kiosken och gav henne blomman, beställde pizza som jag och Jonte just har ätit.
NU ska jag snart gå ut i stallet och ta in hästarna, sedan blir de se robinsson och sedan ska jag sova och hoppas på att jag är piggare imorn, vill inte vara sjuk i veckan.

På måndag kommer jessika hit och ska ha praktik, vilket blir toppen! då får jag hjälp med saker som jag borde tagit itu med för ett tag sedan, de blir bra det att äntligen få de gjort.

ska ut en sväng nu och rasta min lilla odåga till hund ;P sen in med hästarna.

 söt gris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0