18 april.

Godmorgon på er!
jag är sjuk idag, jag kände det redan igår i halsen.
Idag har jag feber och hostar som en idiot och slemmet bara flyger! ;S inte mysigt.

ska pallra mig hemmåt och tycka synd om mig hela dagen.
Men innan måste jag in på arken zoo och fixa 3 koppel åt hundarna, alla vi har hemma har typ gått sönder.

Får se om jag orkar ut med Bobby idag, som de känns nu så orkar jag typ inte röra mig !

ska äta fruckost med Jonatan nu, sen far jag hemmåt.
Hör sen.


Förra sommaren då min Jonatan tog studenten.
Ge mig soommmar!

Kommentarer
Postat av: maglate

Hej, nu är jag tillbaka från min bloggpaus :]

Så bloggen uppdateras som vanligt igen :]



Kram Maglate



Sv: Tackar :] Han är underbar

2009-04-18 @ 13:19:33
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0