17 april, inlägg 2.

Jag och sussie har en deal! och jag ska fan försöka hålla den till 100% :P

Vi har iaf kommit överens om att iaf 1 dag  ev 2 ska vi gå broarna runt tillsammans, och bara äta onyttigt en gång i veckan :) ! sen ska jag försöka träna så mkt jag hinner hemma oxå.
Jag är endå peppad, blir så mkt roligare om man är 2 st så man kan peppa varandra :)!

Dom har iaf farit hem nu , tack för en trevlig dag/kväll !

NU ska jag och Jonatan sova, jag är så trött att jag döööör.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kanske ska sälja den, har inte bestämt mig än :)



Har 2 skuggor ute nu på Tradera som jag säljer just nu, men det blir säkert fler så småningom, samlar ju på skuggor så jag har väldigt svårt å göra mig av med dem, haha :]

2009-04-18 @ 00:26:52
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0