16 april, inlägg 3.

Min träningsvärk är inte rolig! jag kan fan inte gå normalt :P

Dagen har varit bra, jag har åstakommit en hel del trots min invaliditet ^^
Har bla varit ute och gått litegrann med Bobby och tränat lite "NH", att han ska stanna bakom mig så fort jag stannar osv, och backa då jag säger det och lite sånna där småsaker som han faktiskt inte kunnat förr :P
Gick riktigt bra och jag är nöjd! han är så duktig.
sen borstade jag upp min gammpropp macho som ser heemsk ut i pälsen! inte nog med det, så hade han rullat i skiten i hagen och var inte de minsta najs! håret flödade men bättre blev det iaf, vilket var tanken.
Han kommer troligast se lika jävlig ut imorn igen, så fort jag gjort honom någorlunda ren så rullar han sig så fort han får chansen, jäkla häst ! ;P

Har varit hos Emelie idag oxå, hennes bror fyllde 18 och de bjöds på fika vilket var mums ;) jag gillar fika!
sen for vi ut och red en sväng, sedan tog jag lite kort på emelie och Fari som var så snygga såå ^^


NU ikväll har jag vell inte åstakommit så mkt, vid 18 tiden komme Jonatan och vi åt middag, potatisgratäng och kött med sås, riktigt gott! sen plockade jag in hästarna , och nu ska jag vell gå och natta dom.

Imorn blir de piteå och bada med harald sussie och Jonatan, de blir toppen det!
sen på kvällen blir de filmkväll hemma hos Jonte med tårta osv för att fira grabbarna grus som fyllt 20 år :)

Nu ska jag natta pollarna,sen sova.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0