15 april,inlägg 2.

De är så mkt som snurrar runt i mitt huvud!
sen måste jag säga det en gång till, jag vill ha sommar nuuuu!
Jag är hur peppad som hellst på sommaren 2009.

Har pratat med emelie idag, och Macho ska ev få stå hos dom i sommar medan Bobby och jag är på travet, de skulle vara toppen! så kan jag komma och rida Macho på helgerna :)
känns hemskt att göra sig av med honom, har haft honom i 7 år nu, så om de löser sig såhär enkelt så blir jag nööjd.

Imorn ska jag fara och rida hos Emelie, då ska vi passa på att prata med hennes mamma om saken oxå.
sedan ska jag börja tvätta upp christer finka, har lånat den till nästa vecka då jag ska ner på banan igen .
Den är verkligen hur skitig som hellst! så jag sa åt christer idag att jag skulle tvätta upp den åt honom,som tack för att jag får låna den osv. rätt chill betalning^^

Nu ska jag dricka ett glas havremjölk,sedan krypa till sängs.
Godnatt!

Blir troligast hejdå postgatan 13 över sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0