14 april,inlägg 2.

Hemkommen från stan, och satan så slut jag är! jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, måste lägga mig och vila en stund tror jag, jag kan knapt stå känns de som.

Har hängt med sussie ett tag, färgade hennes hår och sedan gick vi en snabbis på stan och kollade läget :)
riktigt trevligt, de är de alltid med min favorit sacuu :*
Köpte hem mat från icatorget åt mig och Jonatan, sedan skjutsade jag hem sussie och sen tillbaka  genom stan och mot travet för att hämta christers finka.

Den här gången funkade lysena och hjulet rullade, fiint!
snackade skit med chsiter en stund och sen gick vi och pratade med Leif eriksson, och vetni en sak?
jag ska få vara där och jobba i sommar :D ! sjuuukt underbart roligt, jag är verkligen superglad.

SÅ mina vänner, imorn blir de som sagt banan med Bobby, ska ridvärma före christer kör, hoppas att han tänker sköta sig ;P hahah, man vet aldrig, rätt som deär så ligger jag på intensiven, men de hoppas jag att jag slipper.

Nu ska jag vila en stund innan jag tar in grabbarna grus i stallet, blir en tidig kväll ikväll!
var tänkt att de skulle bli de igår med men de blev de minsan inte alls det.
hörs sedan/ imorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0