13 april,inlägg 2.

Hemkomme efter 8 timmars jobb, gick faktikst riktigt bra om man bortser från att kassan krånglade där ett tag, men de fixade sig som tur var, annars hade jag dött! typiskt att ngt ska jäklas då¨jag ska jobba själv.

Tog in hästarna och så då jag var hemma vid halv 9, sedan har jag fikat litegrann och sett tv med Jonatan,
ska ut och göra natt åt hästarna nu och sen ska jag nog ta och natta mig själv oxå, är ruggit trött! har inte sovit en ordentlig natt sen i fredags, och med det menar jag "sova tills jag vaknat".

Läste en tidning idag, måbra tror jag den heter eller ngt sådan, iaf så handlade det om en tjej som gått ner 26 kg!
Hon var ganska överviktig så de går ju såklart lite fortare för dom, iaf tille n början.
Men jag insåg att va fan, ska de vara så jävla svårt? jag vill tappa 5-6 kg, de är igentligen inte så mkt.
Det som är så svårt är att när man ser Jonatan äta allt, tänker man ju att "jag borde oxå kunna ta en sån"
så gör man det, och de lägger sig direkt på magen, skit kul?

Jag ska verkligen ta tag i detta nu, jag har skrivit de förr och sist jag gjorde de var jag riktigt duktig!
tills de blev kallt ute och jag höll mig inne från kylan, så nu i typ 1-2 månader har jag ätit dålig mat och inte motionerat mkt alls. Nu ska jag promenera varje dag med hunden, sen klämma in lite styreträning och konditions träning oxå.
såklart ska jag bättra min kost oxå , och bara äta onyttigt en gång i veckan.

Jag antar att ni är jävligt less på att höra  mig prata om såndat här titt som tätt, meeen,de är faktiskt ett helvette att ha de såhär! tittar jag på en godis så har jag gått upp i vikt, de är fan så.
Och jag skriver för min egen skull här på bloggen, så jag skriver faktiskt om vad jag vill, gillar ni det inte så synd för er :)


Imorn blir det ut med hästarna, ska köra Bobby en sväng , sen ska jag motionera mig själv oxå och efter det blir de stan och vara med sussie en sväng :) färga hennes hår och göra lite småsaker.

Nu ska jag ut i stallet, sen borsta gaddarna för att sedan krypa till kojs.
hörs sen.

    Här ser man hur "smal" jag varit, var ca 2,5 år sedan.

och såhär ser jag ut nu, den där "dubbelhakan" har jag vell inte riktigt , blev bara så på bilden :P
Men kroppsmässigt, + 6 kg iaf.


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Meen så tråkigt! Hoppas du får njuta av vädret nu någon annan dag istället :)

2009-04-13 @ 22:34:28
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0