12 april,inlägg 2.

Hemkommen från staden för ett tag sen efter att ha varit ute på resturang Viking och ätit tillsammans med Jonatans pappas "sida", ni vet farmor farfar och syskon (en syster) + deras barn, vi var 9 st totalt, riktigt trevligt var det och gott framför allt ! jag och Jonatan åt varsin plankstek, MUMS!

Efter att ha suttit där på resturangen i typ 2 ttimmar så drog jag och Jonatan oss mot travet för att hämta christers finka, vi kopplade på och skulle iväg , men ICKE de inte, ena hjulet stod pall! och de gick tungt som fan, vi backade och slog och hade oss men de gav inte med sig, sen ville inte lysena funka på finkan heller ;S , kanske en säkring från bilen som gått, vet inte ,enligt christer så skulle de då fan inte vara någe fel :P.

så de var då bara lämna den och fortsätta färden mot Fällfors utan den,  christer ska kolla på finkan på tisdag , funkar den då så far jag ner och hämtar den, tiden går undan, jag måste börja komma igång.
Ngn som känner att ni har ett överflöd med pengar? skänk till behövande isåfall.

Har tagit in hästarna för ett tag sedan, tänkte låta dom vara ute sålänge som möjligt idag och njuta av de finavädret!
är fortfarande + 5 grader ute, fast de har börjat regna, vilket inte gör ngt alls, snön försvinner fortfare.
sedan har jag duschat och smörjt in mig i mitt älskade coco butter! nu är jag len och luktar muuums ;)

Imorn blir de jobb mellan 12,30 till 18,00  , efter det ut och köra Bobby en sväng.

Onsdag blir de banan med Bobby, sedan träffa sussie.
Torsdag: fara ut och skritta Bobby, och träna (mig själv)
Fredag: eftersom jag vet att varken harald eller Jonte läser det här så kan jag skriva det, jag och sussie ska ha en liten överaskings dag åt grabbarna eftersom Jonte fyllt 20, och harald fyller nu på tisdag! de blir piteå havsbad och sedan taco kväll med film och massa mys!

Lördag:träna mig själv och Bobby
Söndag:träna  och ut med Bobby.


NU ska jag sova, höres imorn.


 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0