12 april.

TJOFRÄS!
Befinner mig för tillfället i stan hemma hos Jonatans mamma, vi ska snart pallra oss till hans pappa och sedan in mot stan för att äta med några av deras släktingar på resturang viking, de blir nog mumsigt det!

Jag var deprimerad idag, jag testade ett par byxor som alltid vart stora på mig, men idag satt dom tajt nå såförbannat!
jag blir så jävla ledsen, men jag ska göra ngt åt det! från och med imorn blir de stora förändringar, för ska jag ara ärlig så har de spårat ur sista veckorna med godis chips och massa sånt där, inte alls bra. jag kan inte titta på en chips påse utan att gå upp i vikt! varför kan inte jag få vara som Jonatan, äta vad som hellst och inte gå upp ngt alls.
Jag får skylla på mina föräldrar^^

Jag ska iaf som sagt ändra på det, jag vill inte leva på detta vis.

En sak är jag glad över idag, och de är solen! de är varmt ute och snön bara rinner sin väg, skulle inte göra ngt om de gick ännu snabbare, jag vill ha sommar på nu en gåång!

Jag ser så mkt fram imot sommaren 2009! de som bla kommer hända är

*sola
*bada
*Jobba
*travet
*rida in christers häst
*Bobby börjar starta
*Falun
*Pdol
*utomlands
*vänner


och säkert massor mer ! jag längtar.


Kommentarer
Postat av: sussie

sommar sommar sommar :D

Då ska vi bada micuuu!!! :D

2009-04-12 @ 15:55:48
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0