10 april,inlägg 2.

Fy så mätt jag är , blev grekisk pytt till middag, och hur gott var inte det? jag håller ungefär på sprängas nu.
Har suttit och sett "waipout" eller hu fasen de stavas, skit samma, ni fattar säkert om ni vet va de är.
Nå så hysteriskt risigt! och så ont en del verkar få, haha stackarna.

De blir en lugn kväll ikväll, jag antar att den kommer bli tidig oxå med tanke på den lilla sömn jag fått inatt ;S
sen var de typ minus grader inne på mitt rum, najs, där ska jag sova inatt.

Ska snart ut och ta in hästarna, dom lär längta in skulle jag kunna tro?
Bobby gnäggar så fort jag öppnar ytterdörren och sticker ut näsan, haha stackarn, han vill in.
Imorn ska jagjobba mellan 11 och halv 3, sen ska jag ut och köra Bobby en sväng oxå, blir jogging då oxå med tanke på underlaget, sist gick de ganska bra faktiskt, kunde öka på några ställen , men nu ska de bli så jäkla varmt så de kommer nog skita sig snart, min endaste väg!!!

Blir banan på Måndag eller tisdag föresten, jag vill KÖRAA! men christer är envis och vill så gärna prova, kan inte säga nej åt stackarn ;P jag tror att han saknar Bobby litegrann, fast han säger det vell inte på det sättet precis, ni vet hur gamla karlar är ;P haha.

Nu ska jag ut i stallet, sen duscha och äta lite av mina chips och chokladen som jag fått av Jonatan idag :]
antar att jag kommer sova gott inatt.

Har föresten tänkt komma igång med träningen igen nu oxå, så jag är "fit for fight" till sommaren, haha skämt och sido, den där drömkroppen kommer jag aldrig orka träna mig till, men några kg ska bort iaf, så är det.

bjuder på nåra bilder , sen hörs vi imorn igen.

               
Alla mina djur.

Kommentarer
Postat av: Camilla

eh, inte än på en stund, ahr rätt fullt schema några veckor tror jag.. typ två ;) men jag och emelie kan nog klämma in det någon gång :P

2009-04-10 @ 20:10:24
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: mican

Du kan få köpa kläderna till ett mycket bra pris! :)

2009-04-10 @ 21:20:09
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: mican

nixpix =) ska sälja, behöver allt pengar jag kan skrapa ihop till nya osffan =)

2009-04-10 @ 21:47:47
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sv; Ja igår var det öppet, men inte idag eftersom det är en röd dag :P

2009-04-10 @ 23:38:45
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sv; Jo och tyvärr så det var det ju idag/igår/fredag. Jag som verkligen såg fram emot att festa och fara ut på Ballen :P

2009-04-11 @ 01:03:07
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0