10 april, ursäkta dålig uppdatering!

Var i stan igår och vist, jag hade tillgång till dator men jag ides faktiskt inte! ;P
Efter många om och men så blev de iaf utgång med Emelie och några av hennes vänner.
Jag duschade osv här hemma innan jag for och sedan drog jag till Emelie, vi for förbi max och hämtade mat så vi skulle få i oss lite extra fett inför kvällen ;) , de behöver man då man ska dricka alkohol, iaf jag, annars blir jag sur.
De var iaf gott som fasiken!

Efter maten började vi göra oss klara,och efter det begav vi oss ner mot stan och var i ngns lägenhet , kom inte ihåg vad hon hette :P haha, men treevligt var det verkligen och jag träffade nåra trevliga prickar :) alltid lika roligt.
halv 11 drog alla sig utåt, vi vandrade mot station och väl framme fick inte Emelie komma in :P HAHAHAH!
Hon var tydligen för full tyckte dom, efersom hon inte "kunde gå i sina högklackade skor" , SCHYST!? ahaha
Hur taskigt var inte det, dom kan ju testa gå i högklackat själva , hon hade inte ens druckit mkt, jag var betydligt fullare och jag tog mig in :P , men gick ut igen då inte emelie fick gå in och vi drog oss mot Kalles ist,där vi träffade Fredde jens och peter, vi drog vidare mot olles vilket var trevligt!

Jag hade en riktigt bra kväll måste jag säga,första gången på ett bra tag jag inte blir "tjurig"
Kanske för att jag inte var riktigt så full som jag brukar vara? :P

vid 2 tiden kom Jonatan och hämtade upp oss, och vi skjutsade hem Emelie och Fredde, sen begav vi oss mot ursviken och jag däckade ganska direkt, men vaknade i morse halv 7 av att Jontes bror och hans låtsas bror satt vid datorn och levde jäkel, tills slut blev jag arg och gick upp och sa till! men efter 2 min var de samma visa igen, så jag slog på tvn och låg och tittade på saltkråkan.
När kl blev halv 9 blev det tyst u huset igen och jag somnade och sov till halv 11 då emelie ringde och väckte mig ;P!
steg upp och åt fruckost med Jonte och sedan begav vi oss mot Byske, träffade christer som vaar påäväg till stugan, pratade en stund och jag ska få börja rida Marokhan  :D , han ska ev ta honom till byske i sommar så då blir de då absolut inga problem, sen skulle han höra med dom på travet om de var ngn som behövde hjälp i sommar, så bara hoppas på det! även om jag inte får betalt så spelar de typ ingen roll,  jag vill bara vara där och få lära mig ännu mer ,man lär sig jävligt mkt av att hantera många olika sorteers hästar, så de skulle vara hur kul som hellst!
Vi får se hur de blir iaf, hoppas på de bästa ska jag göra.

Nu är jag iaf hemma i fäll, hästarna stod i hagen och såg ledsna ut då jag kom hem :P! blöta var dom småstackarna, tur jessika tog på dom täckena i morse, de var toppen! annars hade dom nog varit fruktansvärt arga på mig ,haha.

Sen kom Jonatan och sa att påskharen varit häär :] och jag började leta, och till sist fann jag det största påskägg jag sett :] och de innehöll en chipspåse och cashjuewnötter och en påse med choklad ! tack sötgubbe :*

jag ser lite rädd ut, men jag var Nööjd :]!

Kommentarer
Postat av: Camilla

kul att du kom igår, hoppas att du hade roligt! :)

2009-04-10 @ 17:13:43
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Camilla

jodå helt okej, men det var tydligen rätt många som inte kom in igår och det sög ju lite :P

2009-04-10 @ 19:49:30
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0