1 april,inlägg 3.


For ut och red Bobby en sväng i afton, vi for ner efter "hälleströmsvägen" och sprang fort, måste passa på medans de går, nu när de kommit lite mera snö så funkar den faktiskt fortfarande.
Och jag kan bara säga satan, saaataan mina ben ! de är så otroligt jobbigt att stå upp , de tar på benen ngt så fruktansvärt! jag känner att ja måste börja träna mer, så jag orkar ;) haha.
Gick iaf jätte bra och han kändes fin! vilket är de viktigaste, skit i mina stackars ben;)

Nu sitter jag här, har tagit en kall dusch eftersom de är så otroligt varmt härinne! och smörjt in mig i min extremt goluktande kokosnöt "body butter", den luktar fantastiskt gott och sen blir man len som en bäbis stjärt :]
(de är sådant där fast jag har ett annat märke)

Nu ska jag bara borsta mina tänder, sen ska jag lägga mig och sova.
Blir stan imorn ngn gång efter kl 13 då jag klippt min "kund" klart, ska ev ta släpen med mig så vi kan lasta haralds skoter redan imorn (om han får igång den) så de bara blir att fara direkt på fredag, Harald slutar nämligen inte fören kl 16, och vi hade igentligen tänkt fara redan på morgonen, så då är de skönt om man har gjort allt klart så de bara är att dra på en gång då han slutat Jobbet :)! jag längtar verkligen, de kommer bli en toppen helg med världens underbaraste människor!

ska även möta upp sussie och vi ska dra en repa på Maxi,sedan ska jag ner på stan och köpa den där "koftan" från bikbok, om ekonomin tillåter, de gör den inte, men jag kommer troligast inte kunna hålla mig då jag väl står där.
SåsÅ GODNATT mina vänner!


Har sett att min statistik ökat rejält, men tråkigt nog är de nästan ingen som lämnar ngt spår efter sig :(!??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0