Tankar som snurrar en måndag kväll.


For ut med hästarna ikväll trots allt, Jessika smsa och fick mig att känna peppen! man blir lite halv slö då man är sjuk ;S
Men trevlig och härligt var det, Fällfors är verkligen ett vackert ställe! här vill jag bo förevigt.

har just kollat på en massa gammla bilder på mig och Jonatan osv, fan vilka minnen. och fan va länge vi varit tillsammans!? helt sjukt, helst sjukt underbart!. Trots allt vi gått igenom har vi klarat allt tillsammans, 1 månad kvar till 3 år. Lätt dom 3 bästa åren i mitt liv, men säkert dom svåraste oxå.
Är iaf evigt tacksam övera att det blev du och jag, ångrar inte en sekund! du är det bästa som någonsin har hänt mig, och jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med dig, Du är den finaste människan på denna jord <3


Tack för att du vill vara min-v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0