Ont gör det.

De känns hemskt att se alla bilder,
Det känns som en kniv i hjärtat att se hur lycklig du är nu med alla andra.
Jag existerar inte längre i din värld, och de gör så ont.
Vi gjorde allt tillsammans, du var en av mina närmaste vänner!
En av dom jag absolut inte ville förlora, men de gjorde jag.
Du är inte den enda som förträngt mig.

Gammal vänskap rostar aldrig?
Gammal vänskap rostar vist.

Jag tror inte på sånt där längre, jag tror inte att de finns ngn vettig människa på den här Jorden.
Antingen är de nå fel på mig, eller så har jag inte orken att titta efter.?

Jag har 2 som jag känner mig trygg med, 2 som jag vill ge en chans.
Men vad hände med oss igentligen?
Det jag vill säga med det här är vell messt att jag är ledsen,tänker på dig nästan varje dag, och att jag saknar dig och våra roliga och otroliga minnen så mycket att det gör ont i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0