9 september


vad har man gjort idag? svaret på den frågan är -inte så mkt alls! jag vaknade vid halv 10 av att kattmaran klöste och bet i mina fingrar, jag blev tjurig och steg upp ;S sen hittade jag ingen god fruckost, så jag väntade till lunch ist och gjorde fisk och potatis. Efter det gick jag ut och målade i stallet, nu är iaf allt de som ska vara rött färdigt :) nu är de bara lite vitt kvar sen är de klart, ska bli skönt! har hållit på hela sommaren, till och från då måste jag ju tillägga.

Sen har jag inte åstakommigt så mkt mer, gick en promenad med Vizzla sen lagade jag middag.
Kan iaf meddela att jag och sussie ska tatuera oss, sussie skulle ringa imorn till poroma och se om han ville ta imot 2 st samtidigt, min kommer att bli ganska enkel och rätt liten så den borde inte ta mer än 20 min att göra. Men, minns hur de var sist. då han sa att min drake skulle tagit kanske 30 min men den tog 1 timma och 30 min ist! för att jag hade så hård hud (solat solarium). sen på benet är ju huden lite hårdare normalt oxå. Den här gången blir de iaf på höften.
Dom här små tassavtrycken hade jag tänkt göra :)!
Hur som hellst så återstår det att se om vi får ngn tid , han pratade sist om att han skulle trappa ner mer och mer och satsa på att sälja tatuerar grejjer ist. men jag håller tummarna , eftersom han är bäst i stan .

Nu ska jag ut och ge hästarna mat, sen ska jag fan sova! för Jonatan var tråkig och vägrade komma hit som vanligt.
imorn är de en ny dag, men vad sker då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0