8 september.


Solen skiner ännu idag och de är endå hyfsat varmt ute, jag har tusen saker att göra igentligen men jag mår illa och känner mig inte alls särskilt pigg, förkylningen verkar inte ha tänkt gå över ;/ känns jätte jobbigt.
Mina planer för den här dagen var att jag skulle fortsätta med rensningen av gården, fått undan litegrann iaf på morgon kvisten. Men efter jag åt lunch började jag må illa, nu känner jag bara för att gå och lägga mig, men jag måste försöka göra klart allting nu. sen hade jag tänkt fara ut och köra Bobby idag, men jag känner att jag orkar fan inte! får ta det imorn ist ;/

Hela den här veckan ska jag spendera här hemma med att rensa i sinne! allt skit ska bort ! sen börjar vi med huset, allt ska jävlart hel saneras, såhär kan man inte leva, konstigt att man blir sjuk och inte orkar nånting?
Inte nu på fredag men veckan därefter börja jag skola, ska gå varenda fredag från halv 9 till halv 11 . känner mig inte särskilt peppad just nu! men jag måste göra klart det här nångång? jag kan inte leva mitt liv utan krav jämt, de går inte.
dags att ta tag i livet en aning?


torsdag kväll far jag till Jonatan och stannar där till på lördag, det ska bli härligt! på fredag ska jag klippa mig och sen kvällen ska vi fara på bio :) jag längtar, var så länge sen vid verkligen "gjorde" ngt tillsammans.
sen lördag afton blir de Fäll igen.


dags att försöka stoppa i sig lite middag?

Då det mesta var enkelt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0