7 september


Helgen kunde inte ha blivit så mkt bättre än såhär tror jag, Igår tillbringade vi dom 3 första vakna timmarna på kisoken, hjälpte mamma med lite småsaker osv, sen pratade jag ett bra tag med Christer (Bobbys förra ägare) är så glad att han ställer upp och finns till hands. sen vid 2 tiden kom harald och sussie, vi gick på konsum för att handla för att sedan bege oss till Fällfors, vi köpte blockchoklad och marsmallows + vispgrädde bla, vi skulle testa oss på att göra en sån där enkel choklad mouse som var på nå matprogram på tvn. Det gick som de gick om vi säger så, behöver inte gå in på detaler kanske? ;P

Till middag åt vi grillat och de var hur gott som hellst, sen den extrema efterätten som inte hade den trevligaste konsistensen, men smaken var de vell inte ngn större fel på igentligen, förutom att alla blev äcklade av tanken att det såg ut som bajs!

på kvällen blev det spökjakt med massa folk, jag var livrädd och vågade knapt lämna bilen! jag är så rädd för sånt där ;O
men de gick bra och inga spöken sedda, men läskigt var det endå.Tur att de inte blev vithatten, då hade jag inte levt idag!

Idag har jag och Jonatan avrit i luleå, anledningen till att vi fordit var att han ev skulle byta crossen mot en skoter.
Men den var så satans ofräch och gick som en kratta, så det blev inge av ! lite lögner har nog varit inblandade.
Efter det for vi till Biltema iaf, och tro de eller ej, men jag handlade för 734 kr där! jag inhandlade bla

*Ryggskydd till skoterkörningen
*nya sktoerglasögon
*vattenbaljor till hästarna
*kökshandukar
*matlådor
*tavel ramar
*glasburkar till skafferiet

m,m :)

Nu har vi anlänt hem igen, ska börja röja undan lite från gården osv! sen imorn kommer pappa hem och då blir de total rensning av hela skiten :) .. sen ikväll blir de mysa framför tvn med världens bästa Jonatan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0