5 september.


Som sagt, efter regn kommer solsken! ibland stämmer det trots allt?
Jag känner hur irriterad jag börjar bli på att jag inte får sitta med benen i kors! det gör ont och jagvill vill vill! men nej mia, du får inte göra det, nu ska du vara en duktig flicka och sköta dig för annars blir du invalid! jajjamensan.
Inatt sovde jag i stan hos Jonatan, de var mysigt! trots att de inte började så bra, men det reder sig oftast som tur är.
Klockan halv 11 hämtade mamma upp mig och jag körde från ursviken och till byske, regnet öste ner och man såg typ 10 meter framför sig, det var inte så najs! men de gick och vi kom fram helskinnade ;) sen syndade jag och körde bil hem till Fällfors, orkade inte sitta på kiosken och mögla bort då jag har en massa saker att göra här hemma, men ju längre jag kom mot fällfors detso mer började regnet avta, de känndes bra :)! såväl framme gick jag in och tog på mig kläder, sen ut i stallet och göra i ordning och sen tog jag in Bobby för att fara ute och köra en sväng. Jag säger då det! till er som inte trodde på honom, ta er i brasan! men detta är ett krutpaket, helvetet vad han går, och fortfare kan han om jag hade släpt iväg honom, Jisses! jag satt och log hela tiden, trots att jag inte såg nånting och hade sand jävlart fulla munnen! det här kommer att bli bra, det är jag säker på .

Sen har jag fått tag på en klicksele , sen lite annat smått och gott :) nu slipper jag min gammalmodiga remmsele,även fast den varit mig trogen i 5 år så är de dags att lägga den på hyllan ett tag tror jag, och bli lite modern ;) antar att folk skulle tycka jag var hyfsat efterbliven om jag kom med den på banan, inte för att de spelar mig ngn större roll men klickselen går så otroligt mkt fortare! när de är -20 grader åsså står man där och ska linda på och linda av dom där satans remmarna!

Ikväll kommer jessika hit, vid 19 tiden ungeäfr och ska hjälpa mig att fixa i stallet , klippan själv :)!  Macho ser värre ut än en gris som rullat sig i leran, tänk er en extreemt stor gris som är full i lera! precis så ser han ut just nu, han är ett stort faan av lera ;) men han blir inte så poppis av ngn annan då han rullat sig i den.



Kl 8 börjar idol och det ska jag minsan inte missa! asså vissa sjunger så fruktansvärt dåligt att jag skämms då jag ser dom, att dom har mage att ens  gå dit och tro att dom kan sjunga!? HAH jisses, vissa har verkligen för bra självförtroende, om dom kunde dela med sig lite till världen ?

Vid halv 10 kommer Jonatan, då blire lite godis och myys framför tvn :] sen sova antar jag! imorn kommer som sagt harald och sussie hit, det blir en hård dag ;) haha ! och på kvällen blir de spökjakt med Mican och fällforsarna :)

Nu ska jag städa lite , har påbörjat redan så bäst att slutföra ;)
se you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0