25 september.

Jisses, jag vet en som kommer att vara mör som fan imorn i benen!
Var just ute och red Bobby, testade westernsadeln på honom och den satt bra!
For ut i skogen och travade "gropen rundan" som jag kallar den :)
gick fina fisken det! och bubben fick jobba lite extra idag, (även jag)
pigg som fasiken var han och jag stod upp hela tiden , anatar att de lär kännas lite imorn :P
Smörjde in honom med kylbalsam sen då vi kom tillbaka.

Idag har jag även hunnit med att baka bullar, 14 påsar blev det + en "kanel längd" som man kallar det :)
dom blev väldigt goda , känner mig riktigt nöjd :D!¨

Nu ska jag gåner och börja göra mig i ordning för piteå , sen ikväll kommer min älskade Jonatan <3

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0