2 september


Jag är så satans förkyld! de är inte ens nästan roligt, jag kan inte sova på nätterna för att jag blir så tät i näsan,oavsett hur mkt nässpray jag använder så hjälper de typ i 5 min sen måste jag ta mer.

Igår följde jag med Jonatan till umeå för att kolla upp hans hals om allt var okey, och de var det.
Det firade vi med att fara och äta på Max, mums! tror inte att det finns ngt bättre ställe än det.?
sen stannade vi av på intersport och kollade runt lite, vi båda hittade oss ett par skor som vi köpte.
sen rullade vi vidare mot stan, väl framme sprang jag in på royal och köpte nya skor åt Bobby :)sen nya tyglar till Machos träns. Efter det så begav vi oss hemmåt, gjorde lite middag och sen resten av kvällen spenderades framför tvn, vi såg 10000 bc och den var riktigt bra faktikst! men endå under mina förväntningar.

Idag steg jag upp kockan 8, tryckte i mig en riskaka men jag känner ingen smak så de kändes bara tragiskt.
sen rullade Mickonens bil in på gården , så då sprang jag ut och tog in Bobby.
så nu har kraken nya pjucker, ikväll kommer jessika hit och ska hänga med ut och rida, de blir najs :)
sen blir de sova, är tragiskt trött och slut....

Skoningen gick på 900 spänn, dyrt som fan men de blir alltid bra gjort så de är de värt det :)
Han inte mer än gå in i huset så knackar de på dörren, de var miljökontoret.
Det var samma gubbe som sist och han frågade ifall vi hade hett bort skithögen bakom stallet.
Nej sa jag, mamma och pappa är utomlands och jag kan fortfarande inte köra traktor sa jag då.
sen gick han runt och tittade litegrann vid hagarna, sen sa han att jag borde prata med grannen som bor närmast bobbys hage,eftersom han är rätt nära en av våra grannar. så vist, de kan jag göra?
Men va fan kommer härnäst?

sen är han kaxig och uppkäftig den där jävlen oxå, så fråade han mig om jag gick skola!?
ja ba-nej? . åsså svarade han att jamen de finns ju komvux å sånna grejjer.
-ja? hade jag velat gå det så hade jag gjort det. sa jag då.

ofta han har med det och göra? jisses.

Nu ska jag göra mig lite lunch, sen sova en stund om jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0